19 Şubat 2015 Perşembe

Temizlik Düşkünü


Her gün açılan süpürgeden kaynaklı sanıyorum :) Temizlik yapmaya bayılıyorsun. 
Temizlik yapmak o kadar zor ki seninle. Gün içerisinde sadece süpürsem bile 
sana yakalanmamak için hızlı hızlı temizlik yapıyorum. O da ya çok sinir bozucu 
ya da çok komik oluyor. Sırf beni temizlik yaparken rahat bırak diye 
sana küçük bir temizlik seti aldım. 


Onunla da perişan ediyorsun kendini. Koltuk altlarını siliyorsun sürekli :) 
Tamam annecim yeter desem de "aauu aauuu" diye cevap verip devam ediyorsun. 


Her seferinde söylüyorum sana buraya da not düşeyim de unutma :) 
Hep diyorum ki sana annem "büyüyünce de bana böyle temizlik yap annem, 
yapmazsan sorarım sana :)" Göreceğiz bakalım. Büyüyünce nasıl olacaksın.


Erkek çocuklarına her şey öğretilmeli diye düşünüyorum. 
Dayına ve dedene benzerse huyların zaten çok titiz bir insan olursun :) 
Öyle ol diye uğraşıyorum bende. Erkek dediğin derli toplu, düzenli, 
temiz ve titiz olur bunu unutma annem.


Bu temizlik tutkusu büyüyünce de devam etsin. 
Hatta bu yazıyı okuyunca
 eğer eşine yardım etmeyen, dağınık, orta derece temizliğe önem veren 
biriysen kalk ve kendine gel annem.


Ama öyle olma diye elimden geleni yapıyorum ve yapacağım. 
Seni seviyorum bebeğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder