30 Aralık 2013 Pazartesi

2014'ten senin için dileklerim

Her annenin olduğu gibi benimde senin için beklentilerim ve isteklerim var yeni yıldan:

  • Öncelikle sol kulağınında iyileşmesini diliyorum.
  • Sorunsuz bir şekilde diş çıkarmanı
  • Emekleme ve yürüme sürecinin eğlenceli geçmesini
  • Ek gıdaya geçtiğimizde sebzeleri sevmeni diliyorum.
  • Gülen yüzünde gülücüklerin artsın istiyorum.
  • Bu sene içerisinde " Anne" demeni
  • Seninle ilk tatilimize gitmeyi diliyorum.
  • Bu senede bol bol gezmeyi 
  • Sana çok güzel bir doğum günü partisi yapmayı diliyorum (ananen ve dedenlerde)                         
Daha çok dileklerim var geleceğe dair ama bu sene bana bunlar yetiyor canımın içi.


8 yorum:

  1. ben de tüm dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum :))) siz ve bloglarınız zaten takip listemde :) mutlu seneler :)))

    YanıtlaSil
  2. Yağız'ı güle güle büyütün. Onu iyi yetiştirin ki o da size ve insanlığa hayırlı evlat olsun.
    Bloglarınızı biraz inceledim ve Yağız'ın hayatınızın olduğu gibi bloglarınızın da merkezinde olduğunu gördüm. Bir nevi, büyüdüğünde öna armağan olsun diye, onun her gününü anlatan bir günlük yazıyorsunuz. Aslında blogun kelime anlamı da tam olarak bu.
    Size kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aslında Yağız'a anıları için başladım iki bloguma. Çokta zevk alıyorum. içimdenngeldi bloguma içerik açısından yatırım yapıyorum şimdilik :) Yağız'dan kalan zamanlarımda yazmaya çalışıyorum. Olacak biliyorum ama daha vakti var. Mutlu yıllar...

      Sil
  3. Maşallah ne kadar tatlı Yağız. Umarım tüm dilekleriniz kabul olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım herkesin ve her annenin dilekleri kabul olur. MUTLU YILLAR

      Sil
  4. selam,seni emel'de gördüm.
    bloğun hayırlı olsun ve güzel oğluşun hayırlı ve şanslı olsun
    izliyorum
    çok sevgiler,mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah tüm çocuklar şanslı olsun. Blogunuz çok güzel Bende bir aşırı kedi sever olarak öncelikle Çakır'a bayıldım :) Paylaşımlarınız da güzel tabi ki. Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
      http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
      MUTLU YILLAR :)

      Sil