7 Aralık 2013 Cumartesi

Melodik Ses Tonun


Dedeme olan sevgim sanki seninde damarlarına işlemiş fıstığım. Boşuna ezanlı adını İskender Yağız koymadık :) Bugün mutfakta biraz işim vardı ve sen her zamanki gibi gündüz uykunu 15 dakikada tamamlayıp beni tek bir sesle yanında asker ettin :) Ocakta pişirdiğim yemeği karıştırmam gerekiyordu. Tabi ki seni kucağıma aldım ve mutfağa gittik. Sen benim kucağımda ben sana bir şeyler anlatırken sürekli "aaaaa" deyip şaşkınlık ifadesi gösterdin. Bende benim konuşmama tepki gösteriyorsun zannettim. Kafamı çevirip baktım ki buzdolabının üzerinde duran dedemin fotoğrafına gözlerini dikmiş, senden daha önce hiç duymadığım ses tonuyla  "aaa" "aa aaa" diye şaşkınlıkla bakıyordun. Üstelik melodik bir ses tonu :) Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Sen dedeme şaşkınlıkla ve hayranlıkla bakarken, dedem sana gülümsüyordu minik kurbağam :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder