3 Temmuz 2014 Perşembe

İlk Hastalığını Umursamaman Güzel Annesi Kılıklım :))

İlk defa hasta oldun kuzucum. Salgın varmış çocuklar arasında, boğaz enfeksiyonu. Allahtan senin bağışıklılığın kuvvetli de çabuk atlattın. Dinlenmen gerekiyor ama sen yavaş yavaş yürümeye başladığın için yerinde durmuyorsun. Hep yürü istiyorsun. Tabi yürürken de hep beni peşinde sürüklüyorsun :) Hastalığını umursamıyorsun resmen. Aynı bana benzemişsin bu konuda :)
 Bugünler güzel günler bitanem. Yürüyünce bakalım başımıza neler gelecek :)Ramazan Ayından dolayı gündüzleri pek dışarıya çıkmıyorum. Hem oruçluyum hem sıcak bir de senin peşinden koşmak söz konusu olunca benimde kan şekerim düşüyor tabi.Sende iftara kadar dışarı çıkmayı bekliyorsun, alışık olduğun için huzursuzlanıyorsun. Ah sen var ya sen, Allahtan beim sözümü dinliyorsun. Yada bir şey olunca sana anlatıyorum, anlıyormuş gibi dinliyorsun. Her geçen gün sana artı ekleniyor ve ben buna bayılıyorum :)

Bu arada kulak için ameliyat olacaktın 30 Haziranda. Çok şükür sağ kulağındaki su yok olmuş, sol kulakta da az kalmış.O yüzden ertelendi.Bir daha ki kontrole kadar bekleyeceğiz minik kurbağam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder