7 Ekim 2013 Pazartesi

Minik Kurbağamın Uyku Halleri...


Bütün gün ağlamaktan yorgun düşen meleğimin uykuya dalma halleri,














O kadar yoruldu ki ellerini kollarını iki yana açtı ve sabaha kadar bu şekilde uyudu :)

Amatör çekimlerimin sesi ya da patlayan flashlar hiç rahatsız etmedi fıstığımı...



En sonunda sabaha karşı sesini duydum ve kalktım. Bakışlarını görür görmez makinayı elime aldım.Ve:


Sonunda rahatsız oldu ve elini kaldırarak dur işareti yaptı :)


Not:  Blogumda tanıtım yapmıyorum aslında. Sonuçta benim buradaki amacım belli. Ama keyifle takip ettiğim  arkadaşım İpek Hep Yeşil‘de bir etkinlik başlattı, içinde bulunmayı çok istedim (hatta geç bile kalıyorum ama malum 64 günlük anneyim :))ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim. Etkinliğin adı "HAYAT KAYDETMEYE DEĞER" 

Bence de hayat kaydetmeye değer diyorsanız detaylı bilgi için http://hepyesil.blogspot.com/ adresini tıklayarak bilgi alabilirsiniz. 
İpek diyor ki;
Etkinlik Instagram kullanıcılarını da kapsıyor, bir blogunuz yoksa ama instagram hesabınız varsa da katılabilirsiniz. Haydi size kolay gelsin :)




4 yorum:

  1. Kucuk Yagiz cok sevimli. Ben de Ipek'in keyifli aktivitesine katildim. Bugun toptan bir yayinlama yaptim aktivite fotograflarini :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Amatörce fotoğraf çekmeye çalışıyorum. Blogunuz çok eğlenceli bu arada. Sayenizde ingilizcemi ilerleteceğim :) Blogunuzla yeni tanıştım ama takipteyim ;)

      Sil
  2. Gülevcim, katıldığın için çok teşekkürler. Yağız çok tatlı! Özellikle ikinci ve üçüncü fotoğrafta sana çok benzettim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İpekçim:) Elimden geldiğince yaptım birşeyler. Yeni etkinlikler bekliyoruz.

      Sil