30 Aralık 2014 Salı

Eğer su kurbağası görmediyseniz buyurun burada bir tane var :)

Evin içinde 5 dakika oturamama, bütün paramı sana harcama, rahat rahat banyo bile yapamama hatta lavaboya girememe, uzanıp kitap  okuyamama, keyif kahvesi içememe, çoğu zaman film izleyememe ve doğduğun günden beri kendimi ikinci plana atmama sebep olan sen minik kurbağam, sana olan sevgim nasıl oluyor da bu kadar büyük oluyor. Bu nasıl bir sevgi sonsuza kadar sürecek ve dünyalar kadar büyük olan.  


 Sen bana kendimi güçlü, kuvvetli, yenilmez, sevgi dolu, barış dolu, sırtım yere gelmez, gerektiğinde dış dünyaya acımasız ve savunmacı hissettiriyorsun.

Sana olan sevgim tarifsiz bebeğim. 2014 yılın çok güzel geçti. 2015'ten bizim için isteklerim büyük. Olması için elimden geleni yapacağım. Söz konusu sen ve senin geleceğin. Belki de sen bu yazıyı okurken benim senin için planladıklarım gerçekleşmiş olur. Sende benimle gurur duyarsın bebeğim :)

Neyse fazla duygusallığa gerek yok :)

Hııı bu aralar seninle en büyük sıkıntımız BANYO. Doğduğundan beri her gün yıkanmanın verdiği bir alışkanlık olsa gerek. (artık 2 günde 1 yıkıyorum seni. Çünkü çok yoruluyorum.. Arada bir gün bende dinleneyim :) ) "Hadi annecim bıcı bıcı" diyorum  ve sen jet hızıyla banyoya koşuyorsun. Eğer duşa kabin açıksa üzerindeki kıyafetlerle kabinin içine atlıyorsun. Eğer açık değilse  avazın çıktığı kadar bağırıyorsun :) Banyoya girince de çıkması bir sorun oluyor. Suda oyna en azından diye sana bebeklik küvetini çıkarttım. Çıkartmasa mıydım acaba? Su kurbağam benim :) Seni çok seviyorum annemmmmm :)


4 yorum:

  1. yazını okurken içinde oğlumla kendimi buldum :) ağzımdan banyo yapacağız kelimesinin çıkması ile emir soluğu banyonun önünde alıyor:) bu kadar duş yapmayı seven çocuk görmedim diyecektim ama seninkide varmış :D (oğlum kendi yıkandıktan sonra o küçük elleriyle benide yıkamak istiyor:D ) bu çocuklar bir alem valla.. allah acılarını göstermesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Allah acılarını göstermesin, çok doğru bir dua. Çocukların hepsi melek. Bu arada 2. bebekte yolu yarıladınız herhalde? Memleket Trakya mı sizin?

      Sil
  2. Yazını okurken aynı duygusalıkla gözlerim doldu kuzum, anneliğin ne yüce bir duygu olduğunun tarifi bu satırlarda. 2015 ten beklediğin tüm güzel dileklerin gerçekleşir inş. Yağızımı daha şimdiden özledim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 ten beklediğimiz tüm dileklerimiz gerçek olsun inşallah bebeğim

      Sil