28 Mart 2014 Cuma

Şebeğim Benim :)

Beni yormaya başladın artık bebeğim :) Tatlı yorgunluklar tabi ki. Anne gibi gezmeyi çok seviyorsun sende :) Hava güzelde olsa, yağmurlu, karlı da olsa bizim için fark etmiyor. Alıyorum seni dışarıya çıkıyoruz. (Bağışıklılık sistemin her şeye alışsın ve güçlensin diye doğduğun günden beri her gün dışarıdayız.)Parkı biliyorsun ve oraya gitmek istiyorsun :) Gidince de sallanmak istiyorsun. Çok mutlu oluyorsun,bu da bana yetiyor.


Hafta sonu anneannen bizdeyken, Zeynep Teyzen ve Burak Amcan geldi. Havada şansımıza çok güzeldi. Abant'a gittik yine. Abant'ta bu kadar güzel havayı ilk defa gördün. 
Güne her zaman olduğu gibi Gökdere'de kahvaltıyla başladık. Hava güzel olunca hamakları sermişler. Babanda hamakları görünce dayanamadı tabi seni aldığı gibi hamağa yöneldi. Bende amatör fotoğrafçı makinamı kaptığım gibi bugünü kalıcılaştırmak istedim. Bazı fotoğraflar iyi bazıları kötü olmuş ama benim için şimdilik idare eder annem :)


 Ecrin aynı annesi gibi  yani Zeynep Teyzen gibi :) Fotoğraf çekilmeyi seviyor ama senin çektiğin zamanlarda değil kendi istediği zamanlarda :) Naif kızım benim...

 Düzgün bir şey yemeyen Ecrin zeytin tabağına dayanamadı. Bütün tabağı yedi :)



 Bir "Lost" pozu verelim dedik :) Büyüyünce basit bulmazsan izleyebileceğin bir dizi...O zamanda diziler ne boyutta olur bilemiyorum.


 Ve çimenler-sen kombinasyonu. Yerle bütünleşmeyi çok seviyorsun. Buda beni çok mutlu ediyor. Enerjini atarsın. Doğallığı seversin. 





Anneannene o kadar alıştın ki, gözlerin kulakların onu arıyor evde. Sabahları birlikte uyanıyor ve uyuyordunuz. Şimdi anneanneni arıyorsun :( Neyse mayısta oradayız yine  :)



 Her şeye bir tepkin var. İnsanlar sana baksın sende onlarla oyna diye resmen şebeklik yapıyorsun. Dikkat çekene kadar gülmeler, bağırmalar, zıplamalar, farklı hecelerden sesler :) Mutlu bir bebeksin. Böyle olman için babanla elimizden geleni yapıyoruz. Bilmediklerimiz öğrenmek için okuyoruz. Her şey senin için bitanem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder