10 Nisan 2014 Perşembe

Doğa Aşığı Oğlum


Sanırım dışarıya çıktığımızda doğayla iç içe olduğunda ki sevincin bana çekmiş. Sonunda bana benzeyen bir yanını buldum :) 


Apartmandan çıktığımız andan itibaren her yeri inceleyerek " aaaaaaa" diye şaşırıyorsun. Her gördüğün çiçeğe dokunmaya çalışıyorsun, çimenlerin üzerine seni oturttuğum da çimenlerle bir oynayışın var ki şahane :) 


Tabi ki bunda yeni yeni keşfetme duygularının büyük rolü var.Kuşları, kedileri ve köpekleri görünce o kadar çok sevinip çığlık atıyorsun ki, "İşte benim oğlum" diyerek çok gururlanıyorum.  



 Hele ki Atatürk Orman Parkı, Karaçayır Parkı, Abant ve Gölcük'te ki şaşırmalarına bayılıyorum. Sanki Japonlar Türkiyeyi keşfe çıkıyor. 


 Bu cumartesi fotoğrafçılık kursuyla birlikte Mudurnu'ya gideceğiz. Doğa çekimi için. Tabi ki sende benimle geleceksin bitanem. Orada şaşıracağın çok yer var. Bakalım neler olacak? Anlık olarak instagramda fotoğraflarını paylaşacağım. Takip etmek isteyenler tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder