15 Eylül 2013 Pazar

Evde Açılay Var :)


          Minik kurbağam, bugün uyurken, bende işlerimi halletmek üzere mutfaktaydım. Yaklaşık 10 dakika sonra Yağız'dan öyle bir çığlık geldi ki, nasıl yanına gittiğimi bilemedim. Zannedersiniz ki biri boğazlıyor. Gittiğimde manzara çok komikti :) Bizim ufaklık, eldivenini çıkarmış (eldivenini sadece yatarken giydiriyorum, hiç bir işe yaramıyormuş meğerse :) ) elini kafasının arkasına sokmuş, saçını da kavramış, o kadar güçlü çekiyor ki! Tabi o can havliyle bas bas bağırıyor :) Neyse oğlumu kendi kurduğu tuzaktan kurtardım. Uykusuna kaldığı yerden devam etti. Hangisine gülsem bilemedim. Saçını çekmesine mi?  O kadar canı yanarken elini kurtardıktan sonra uykusuna kaldığı yerden devam etmesine mi? Oğlum öyle yapınca gözümün önüne birden, "Yalan Dünya" dizisinde ki Açılay geldi! Aynı onun gibi uyudu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder