1 Ekim 2013 Salı

Acaba Olur mu?


         Oğlum gün geçtikçe büyüyor. Artık seyahatlerimiz artıyor :) Babasının İstanbul'da eğitimi vardı. Biz de yalnız kalmak istemedik ve oğlumun Mihriye Ananesine geldik :) Gebze'deyiz:) Minik Kurbağam biraz hava değişimi yaşadı. Yatarak uyuyan melek uyumuyor, hep etrafı seyrediyor ve "agu"larını bırakmıyor. Aslında Mihriye Ananesinin kokusunu aldı ve hep kucak istiyor. Çünkü Mihriye Ananesi Yağız'ı kucağına alıyor ve saatlerce onunla konuşuyordu. Yağız da bunu çok seviyordu. 1 aydır görmüyorlar birbirlerini ama Yağız bunu unutmamış. Teyzem konuştukça Yağız gülücükler saçıyor etrafa. Bir şey fark ettik ki güldükçe anneme benziyor, ananesine yani :) Kan bu sonuçta, çekiyor. Anneme o kadar çok benziyor ki mimikleri, gülmesi, kıyamam ona ben. Oğlum ananesini ve dedesini tanımıyor hala. Ama en yakın zamanda tanıştırmak istiyoruz. Torunlarını görsünler istiyoruz. Umarım görmek isterler. Yağız'ım da ananesini ve dedesini görsün onlara da gülücükler atsın istiyoruz. 
       Bakalım oğlum, ananen ve deden ne diyecekler talebimize?  Yaşananlar geride kalsın istiyoruz meleğim. Olursa süper olur, olmazsa kısmet artık. Böyle olsun bizde istemezdik ama oldu. Olması yaşanması gerekiyormuş. Ortada bir yanlış yada hata yok. Görüş ayrılığı var sadece. Neyse geçmiş geçmişte kaldı. Umarım ananen ve dedende bizim gibi düşünür ve senin için her şeyi geride bırakıp bize kucak açarlar. Olmazsa da artık yolumuza bakacağız. Seneler sonra bu yazıyı okuduğunda belkide ananen yanında olacak ve birlikte okuyup bu yaşanmışlıklara güleceksiniz. O kareyi canlandırdım gözümde birden. Yağız'ım, annem ve babam... ÇOK GÜZEL. Burada kendimi, duygularımı, özlemlerimi düşünmüyorum. Önemli olan oğlum ve ilişkileri...

   NOT:Daha önce ki yazılarımda "Anne mi Evladını İyi Tanır, Evlat mı Annesini?" başlıklı bir yazı yazmıştım. Sanırım bazı kişiler tarafından yanlış anlaşılmış ;) Ben bu yazıyı ANNEMİ KÖTÜLEMEK İÇİN YAZMADIM. Ama kapasite meselesi tabi. Annemle bazı sorunlar yaşamış olabiliriz ama ben hiçbir yerde annemi kötülemedim, kötülemem de. Sonuçta o benim ANNEM. Bu blogu oğlum için yazıyorum. Benim o yazıda anlatmaya çalıştığım bir şey vardı. Herkesin anlamasına gerek yok. OĞLUM ANLASA YETER BANA !!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder