1 Kasım 2013 Cuma

Hacı Dedemize Ziyaret :(


Miniğim, dedeme gittiğimizde ona dedim ki:

Dedecim bak sana oğlumu getirdim, torunun İskender Yağız.
Senin gibi babam gibi olacak benim oğlum. 
Yaşarken sana bu duyguyu yaşatmayı çok isterdim. Ama küçük sayılırdım. Özür dilerim. 
Oğlum nasıl, beğendin mi, sevdin mi?
Artık geldikçe sana getireceğim. 
Sende fark ettin mi? Annem ve babamla geldik :)
Evet dedecim her şeyi geri bıraktık artık. 
Birbirimizi bırakmayacağız. 
Ben ne annemi ne babamı ne eşimi ne oğlumu...
Hiç kimseyi bırakmayacağım artık. Hepsini çok seviyorum. 
Sende rahat uyu, rüyamda gördüm huzursuzdun. 
"Neden böylesiniz, ben size ne yaptım, beni hiç mi sevmiyorsunuz" diyordun.
 Rahat uyu dedecim.  Her şey yoluna girecek. 
Hepimiz seni çok seviyoruz, her şey düzelecek. 
Seni çok seviyorum ve özlemim hiç bitmiyor :(

SEN HEP BÖYLE NEŞEYLE GÜL DEDEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder