26 Kasım 2013 Salı

Allahım Sana Sağlık Versin

         Küçük bir sağlık sorunuyla karşı karşıya kaldık minik kurbağam. Allah'ın izniyle atlatacağız. İki kulağında doğduğundan beri işitme testinden geçemiyor. Duymanda hiç bir problem yok. Ancak orta kulakta biriken doğum sıvısı zara negatif baskı yapıyor, zarda duvara doğru şişme yapıyormuş. Zarın duvara değmemsi gerekiyor. Değerse ilerisi için tehlikeli. Duyman, yüremen, konuşman herşeyin etkilenebilirmiş. İnşallah öyle bir şey olmaz :( Şimdilik 10 günlük bir antibiyotik tedavisi görüyorsun bitanem. O küçücük vücuduna neler yüklüyoruz. Ama mecburen, senin sağlığın ve geleceğin için canımın içi. Eğer işe yaramazsa kulağına tüp takılacak, suyun çıkması için. Ameliyet olacaksın yani. Daha minicikken :( Umuyorum ki her şey yolunda gider ve anestezi almak zorunda kalmazsın, umuyorum ki o ameliyatı olup küçücük yüreğin ağrılar çekmez. Biz hep senin yanındayız minik kurbağam. Seni çok seviyoruz. Sana her zaman söylediğim ninniye artık sağlığı ekledim: (Aslında kendi kendine uyuyorsun. Ama ben heveslenip bazen sen uyurken seni izlemek yerine ninni söylüyorum. Senin de hoşuna gidiyor. )

Hu hu hu Allah oğluma uyku ver Allah
Hu hu hu Allah oğluma SAĞLIK ver Allah.





2 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun Gülevcim. Sağlık ne kadar önemli her hastalanışta insan daha iyi anlıyor di mi?. Hele de anne olunca.. Ona birşey olmasın bana olsun diye düşünüyor insan. Yağız inşållah en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İpekçim. Aynen öyle. Ona gelmesin bana gelsin diyorsun. Ne olursa olsun iyi düşünmek gerek yinede.

      Sil