23 Kasım 2013 Cumartesi

24 Kasım

Bugün 24 Kasım. Benim için çok değerli ve önemli bir gün. Senin için de öyle olacak bitanem. 
Öncelikle bugün " Öğretmenler Günü" 
Bizleri yetiştiren bugünlere getiren çok değerli insanların günü.
Ayrıca bizim ailemizde öğretmen çok :)
Öncelikle deden ve ananen canımın içi. Bugünü bize ilk değerli kılan konu aile büyüklerimizin öğretmen oluşu. 
Daha da önemlisi benim her şeyim, aşkım, dostum, gözümün nuru, hayatımın yarısı,
 senin babanın bugün doğum günü :) 
Allahım iyi ki bize onu vermiş. İyi ki benim eşim senin de baban olmuş.
Şuan bunu anlayamayacak kadar küçüksün.
Ama büyüdüğünde anlamaya başladığında ne kadar şanslı ve benim haklı olduğumu göreceksin. 
O zaman babamıza " İYİ Kİ BİZİMSİN VE BİZİMLESİN" diyelim minik kurbağam :)

SENİ ÇOK SEVİYORUZ BİZ:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder