22 Kasım 2013 Cuma

Bilinçli Oğlum Benim

       Artık bütün tepkilerin bilinçli :) Her şeyi bilerek ve isteyerek yapıyorsun. Bu da beni çok mutlu ediyor. Sabah kalktığında karnını doyuruyoruz. Sonrasında uykun olmasına rağmen asla uyumuyorsun. Oyun istiyorsun. Baban sen ve ben uzun bir oyun maratonuna giriyoruz. Yorulunca uyuyorsun. Biz bundan hiç şikayetçi değiliz. Hele ki baban. Uyanda seninle oynasın diye bekliyor :)
     Ben herhangi bir şeye gülüyorsam hatta kahkaha atıyorsam sende bana eşlik ediyorsun. Biliyor musun bebeğim, dünyadaki en güzel gülme sana ait. Gözlerini kısıyorsun, ağzın kulaklarında bayılıyorum sana:)
     Sana dinlettiğim müziklere ayağınla tempo tutuyorsun:) Ayrıca dinlettiğimiz bebek seslerine sende eşlik ediyorsun.


     Bu arada pazartesi günü grip olur gibi oldun ama geçti. Anne sütü çok etkili tabi ki. Ama asıl etkili olan ananenin yaptığı kuşburnu reçeli. Sana çok iyi geliyor :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder