8 Şubat 2014 Cumartesi

Ben bu suyu tutarım :)




Seni her gün yıkıyorum miniğim. Suyu o kadar çok seviyorsun ki, yıkanma saatin gelince heyecanlanıyorsun. Rutin oldu bizim için bu durum :) İkimizde çok zevk alıyoruz :)
Bugün banyoda başka alemlere daldın, yeni şeyler keşfettin fıstığım. Şöyle ki, küvetine oturttum seni. Fıskiyeyi de göbeğine doğru tuttum. O minik ellerini açtın ve suyu tutmaya çalıştın. Eller bir açılıp bir kapandı ama sonuç yok. Bir türlü suyu tutamadın :) Tutamayınca kızıp ayaklarını suyu vurdun. Zaten suda ayaklarını çırpmayı çok seviyorsun, sevgi ve kızgınlık bir araya gelince banyonun içinde her yerden sular akmaya başladı :)  Sonuç olarak annen baştan aşağıya ıslandı. Bir de bu durum hoşuna gitti, gözüm içine baka baka güldün :) İşin kötü yanı tek başıma olduğum ve gereğinden fazla ıslandığım için bu güzel kareyi fotoğraflayamadım canımın içi :( (Yukarıya koyduğum fotoğraf daha önce çekilen bir fotoğraf)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder