17 Şubat 2014 Pazartesi

ÇEKİŞME-ÇATIŞMA

Babanın yanına gittiğimizde gerçekleşen bir dialogu anılarına kaydetmek istiyorum canımın içi. İlknur Teyzen ve Dilda Halan arasında geçen bir dialog:
Biz kafeye gireriz ve
İlknur T.: Abla Yağız uyuyor mu?
Ben: Uyuyor canım. Ama birazdan uyanır.
İlknur T: Yaaaa uyansın. Tam ben alacağım Birtane (Dilda Halan) Abla gelecek. Offff!!!!
Ben: Yok canım hemen gelmez seversin sende.
VE SEN UYANIRSIN :)

İlknur T.: Abla alayım mı?
Ben: Al İlknurcum.Ama sigara kokmuyorsun değil mi?
İlknur T.: Hayır abla daha yeni yıkadım ellerimi. Neyse Birtane Abla gelmeden sevmek istiyorum.
VE İLKNUR TEYZEN SENİ KUCAĞINA ALIR ALMAZ DİLDA HALAN KAPIDA GÖZÜKÜR :) (Her seferinde aynı)
Dilda H.: Ayyy Yağızım gelmiş. Çok özledim seni ben. Fıstığım, Ver İlknur çocuğu. Yeter çok sevdin ben seveceğim.
İlknur T.: Ablaa yaaa, Birtane Abla, offffff
Dilda H.: Sus sus uzatma.

Ve her seferinde bu dialog aynen böyle gerçekleşir. Dilda Halan noktayı koyar :)
Bana da zevkle karşıdan izlemek düşer :) 

Not: Bu arada Dilda Halanı o kadar çok seviyorsun ki, gördüğün gibi gülmeye başlayıp hemen ona gidiyorsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder