3 Şubat 2014 Pazartesi

Minik Kütüphanen

Doğduğundan beri her ay 2 kitap alıyorum senin için. Okumaya başladığında minik bir kütüphanen olacak. Ben kitapları, onları okumayı ve değer vermeyi çok seviyorum.Deden öğretti bana da bu kitap sevgisini. Seninde öyle olmanı istiyorum. Deden gibi, benim gibi, baban gibi çok kitap oku istiyorum. Bunun için iyi bir alt yapı oluşturuyorum. Öncelikle aylık kitap alımıyla başladım. Ayrıca kitapçıları gezmeyi çok seven annen tabi ki senide götürüyor ve oralarda iyi vakit geçiriyoruz. Hatta Ceylan Kitap Kültür'de  sana "minik okuyucu" diyorlar :) Şu aşamadayken yani daha yaşına girmemişken, sana uygun öğretici kitaplar var. Onlardan alıyorum sana, çok hoşuna gidiyor o kitapları incelemek, küçük kitap kurdum benim.




Fotoğraf makinasını görünce elindeki kitabı yere bırakıp anında poz veriyorsun ;)

2 yorum:

  1. maiallah çok tatlı fotoğraflar.. küçük prens kitabını da kütüphaneneize eklemenizi tavsiye ederim, sizin prens daha çok ufak ama onunla büyümesi güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Küçük Prens listemde var. Başka önerileriniz varsa beklerim :)

      Sil