25 Nisan 2014 Cuma

Ankara Ankara Duy Sesimizi

Seninle artık otobüs yolculuğuna rahatlıkla çıkabiliyoruz. Bu hafta sonu da Ankara'ya Zeynep Teyzeni ziyarete gittik.

Ecrinle birbiriniz kıskandınız sürekli. Elinizdeki oyuncak çok kıymetli oldu. Ecrin alınca sen, sen alınca Ecrin mızıklandı :) Bu da bu zamanlarda güzel.

Evden çıkar çıkmaz sitedeki parkta oynadınız. Tabi sana ben eşlik ettim. Henüz kendi başına yapamıyorsun. Kısmetse seneye :) Sallanmak, kaymak gibi kavramları çok iyi anlıyorsun ve zevk alıyorsun :)

 Gelirken otobüste çok sıcakladın ve bunaldın. Bu yüzden Zeynep Teyzen'e gelir gelmez soyunduk. Üstümüzü değiştik. Sende özüne döndün :)

Ecrin fotoğraf çekilmeyi çok seviyor. "Ecrin fotoğraf çekebilir miyim seni?" dediğimde "hıhı" diyerek hemen poz veriyor benim narin kızım :) 

Sabah uyandığımızda havada dolaşan balonu, nasıl tuttuğunu bir türlü anlamadım, eline almış kahkahalar atıyordun. Tabi ki Ecrin de sana katıldın.

Öğleden sonra, Zeynep Teyzen, Burak Amcan ve Ecrinle beraber Göksu Parkı'na gittik. Güzel bir yer. Hafta sonu için ideal bence. İlk yarım saat uyudun ve ben seni zorla uyandırmak zorunda kaldım. Uyanır uyanmaz da gülmeye başladın böyle. Benim güleç yüzlü oğlum :)

Bu ara hayvanlarla çok içli dışlıyız. Bu benim koşuma gidiyor. Sen de hayatın yer ver istiyorum hayvanlara. 

Kaplumbağalara çok tepki verdin. Hoşuna gitti sanırım.

Hep beraber şarkılar, türküler eşliğinde trene bindik. Ah o muhteşem şarkılar!!! Asla unutmayacağım o şarkıları :)


Güzel bir hafta sonu geçirdik hep beraber. Umarım hepimizin hayatı bu hafta sonumuz gibi güzel ve neşeli geçer bitanem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder