7 Ağustos 2013 Çarşamba

VE MİNİK KURBAĞAMA KAVUŞTUM :)

       
          5 Ağustos gecesi bana çok büyük bir korku yaşattın Annem. 35. haftaya girmek üzereydik ki benim suyum gelmeye başladı. Aslında sen ultrasonda 38. haftanı tamamlamıştın ama sana bir şey olacak diye çok korktum. Erken doğum olduğu için doktorun çok büyük ihtimalle solunum yetmezliği çekeceğini ve küveze gireceğini ama gelişimini tamamladığın için küçük bir ihtimalde olsa belki gerek kalmayacağını söyledi. (Ama zor dedi.) Babanın telaşı ve üzüntüsü o anda beni de çok üzdü. Doğduğun anda sesini duyunca dünyada ki en güzel sesi duyduğumu fark ettim. Seni görünce ben daha 3 hafta bu güzelliği görmeden nasıl dayanırdım diye düşündüm. Gözyaşlarıma hakim olamadım. Doğar doğmaz adının anlamını taşımaya başladın bi tanem. Ne küveze gerek kaldı ne de başka bir şeye.Sapa sağlam ve sağlıklı doğdun maşallah. Çocuk doktoru seni muayeneye geldiğinde 35 haftalık olduğuna inanmadı. Ezanlı adın dedemin adı oldu; İSKENDER. Şimdilik babana ve benim babama yani dedene çok benziyorsun oğlum.
           Neşe getirdin dünyamıza, sevinç, umut, barış, güzellik getirdin. Meğerse biz senden önce yaşadığımızı zannediyormuşuz fıstığım. Şimdi yaşamaya başladık :) Yaşamak şimdi güzel ve anlamlı :)

          HOŞGELDİN YAĞIZ'IM, CENNET KOKULUM,
Maşallah......





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder